s

Stomatolog Łódź

Na bezbolesne leczenie zębów decyduje się coraz więcej pacjentów. Wielu mieszkańców małych miejscowości, w obawie przed bólem, szuka pomocy u specjalistów z większych miast, takich jak Łódź czy stolica, gdzie w jednym miejscu otrzymają kompleksową obsługę. Istnieje wiele technik nowoczesnego leczenia, które nie wiążą się z bólem, a zaufany stomatolog powinien dobrać jedną z odpowiednich metod.

Nasza Klinika Stomatologia na Księżym Młynie dysponuje najnowocześniejszym sprzętem i wykwalifikowaną kadrą aby zapewnić pacjentom jak najlepszą, kompleksową możliwość leczenia.

Stomatolog Łódź - metody leczenia

Jedną z bezbolesnych metod leczenia zębów stosowaną w naszym ośrodku  jest ozonoterapia, która pozwala usunąć nawet 99,9% bakterii próchnicowych przy pomocy utleniających właściwości ozonu. W tej technice niezwykle ważne jest wczesne wykrycie próchnicy, dlatego też świetnie sprawdza się u dzieci.

Alternatywą dla nieprzyjemnego borowania może być zabieg, który stomatolog wykonuje przy pomocy lasera KaVo KEY 3. Bardzo wrażliwi pacjenci stomatologiczni mogą skorzystać z bezbolesnego znieczulenia wykonywanego za pomocą komputera i systemu SleeperOne. Lekarz stomatolog wykorzystuje system tak, by środek znieczulający był podawany automatycznie, a jego ilość dopasowana do potrzeb pacjenta.

Jeśli nie tolerujesz bólu, a na myśl wizyty w gabinecie stomatologicznym, nie czujesz się najlepiej w naszej Klinice możesz skorzystać z leczenia pod narkozą. Decyzję o możliwości zastosowania znieczulenia ogólnego podejmuje stomatolog.

Zapoznaj się z kompleksową ofertą naszej kliniki:Szczegółowy zakres usług znajdziesz w zakładce Usługi